ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ
από Λένα Μαυρακάκη την Τρίτη, 14 Φεβρουάριος 2012 στις 5:16 π.μ. ·
Freeman, Anderson, Robin, Girolami, and Scotti , 1998).
γ) Η ΑΒΑ ευθύνεται για την εισαγωγή των αρχών και των μεθόδων της
λειτουργικής ανάλυσης και την έννοια της λειτουργίας της συμπεριφοράς στη
διαδικασία της PBS. Αυτό που σήμερα είναι γνωστό στην PBS ως λειτουργική
αξιολόγηση της συμπεριφοράς ,προέρχεται ακριβώς από τη λειτουργική ανάλυση, μια πειραματική μέθοδο που χρησιμοποιείται από την ΑΒΑ για να καθορίσει τη λειτουργία της συμπεριφοράς , εξετάζοντας πώς η συμπεριφορά ενισχύεται από τις συνέπειες που την ακολουθούν.
Ένα θεμελιώδες σημείο στην ΑΒΑ ήταν η ανακάλυψη ότι ένα πρόβλημα
συμπεριφοράς μπορεί να υποκινείται κοινωνικά, δηλαδή τα προβλήματα
συμπεριφοράς διαμορφώνονται από τις αντιδράσεις των άλλων ανθρώπων σ’ αυτά,
οπότε έχουν μια επικοινωνιακή λειτουργία στην προσπάθειά τους να αλλάξουν ή να
επηρεάσουν τις πράξεις των άλλων.
Οι παρεμβάσεις που προκύπτουν από την ΑΒΑ μας λένε πώς να αλλάξουμε συμπεριφορές, αλλά οι αξίες και το όραμα μας για τους ανθρώπους με 'αναπηρία ', εξυπηρετούν περισσότερο στο να δούμε τι είναι απαραίτητο να αλλάξει και πώς αυτό θα πρέπει να συμβεί ( Carr, 2002).
Παράλληλα οι εξελίξεις στον προσωποκεντρικό σχεδιασμό, τον αυτοπροσδιορισμό και την συνεκπαίδευση έχουν βοηθήσει στο να διαμορφώσουμε τις αξίες και το όραμα της PBS. Mας έχουν εφοδιάσει με νέους τρόπους σκέψης για τις εκπαιδευτικές πρακτικές, τη διαχείριση της συμπεριφοράς και γενικά για τα άτομα με αναπηρίες.
Χατζάκης Ανθούλης -εργοθεραπευτής
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ
από Λένα Μαυρακάκη την Τρίτη, 14 Φεβρουάριος 2012 στις 5:16 π.μ. ·
Freeman, Anderson, Robin, Girolami, and Scotti , 1998).
γ) Η ΑΒΑ ευθύνεται για την εισαγωγή των αρχών και των μεθόδων της
λειτουργικής ανάλυσης και την έννοια της λειτουργίας της συμπεριφοράς στη
διαδικασία της PBS. Αυτό που σήμερα είναι γνωστό στην PBS ως λειτουργική
αξιολόγηση της συμπεριφοράς ,προέρχεται ακριβώς από τη λειτουργική ανάλυση, μια πειραματική μέθοδο που χρησιμοποιείται από την ΑΒΑ για να καθορίσει τη λειτουργία της συμπεριφοράς , εξετάζοντας πώς η συμπεριφορά ενισχύεται από τις συνέπειες που την ακολουθούν.
Ένα θεμελιώδες σημείο στην ΑΒΑ ήταν η ανακάλυψη ότι ένα πρόβλημα
συμπεριφοράς μπορεί να υποκινείται κοινωνικά, δηλαδή τα προβλήματα
συμπεριφοράς διαμορφώνονται από τις αντιδράσεις των άλλων ανθρώπων σ’ αυτά,
οπότε έχουν μια επικοινωνιακή λειτουργία στην προσπάθειά τους να αλλάξουν ή να
επηρεάσουν τις πράξεις των άλλων.
Οι παρεμβάσεις που προκύπτουν από την ΑΒΑ μας λένε πώς να αλλάξουμε συμπεριφορές, αλλά οι αξίες και το όραμα μας για τους ανθρώπους με 'αναπηρία ', εξυπηρετούν περισσότερο στο να δούμε τι είναι απαραίτητο να αλλάξει και πώς αυτό θα πρέπει να συμβεί ( Carr, 2002).
Παράλληλα οι εξελίξεις στον προσωποκεντρικό σχεδιασμό, τον αυτοπροσδιορισμό και την συνεκπαίδευση έχουν βοηθήσει στο να διαμορφώσουμε τις αξίες και το όραμα της PBS. Mας έχουν εφοδιάσει με νέους τρόπους σκέψης για τις εκπαιδευτικές πρακτικές, τη διαχείριση της συμπεριφοράς και γενικά για τα άτομα με αναπηρίες.
Χατζάκης Ανθούλης -εργοθεραπευτής
γ) Η ΑΒΑ ευθύνεται για την εισαγωγή των αρχών και των μεθόδων της
λειτουργικής ανάλυσης και την έννοια της λειτουργίας της συμπεριφοράς στη
διαδικασία της PBS. Αυτό που σήμερα είναι γνωστό στην PBS ως λειτουργική
αξιολόγηση της συμπεριφοράς ,προέρχεται ακριβώς από τη λειτουργική ανάλυση, μια πειραματική μέθοδο που χρησιμοποιείται από την ΑΒΑ για να καθορίσει τη λειτουργία της συμπεριφοράς , εξετάζοντας πώς η συμπεριφορά ενισχύεται από τις συνέπειες που την ακολουθούν.
Ένα θεμελιώδες σημείο στην ΑΒΑ ήταν η ανακάλυψη ότι ένα πρόβλημα
συμπεριφοράς μπορεί να υποκινείται κοινωνικά, δηλαδή τα προβλήματα
συμπεριφοράς διαμορφώνονται από τις αντιδράσεις των άλλων ανθρώπων σ’ αυτά,
οπότε έχουν μια επικοινωνιακή λειτουργία στην προσπάθειά τους να αλλάξουν ή να
επηρεάσουν τις πράξεις των άλλων.
Οι παρεμβάσεις που προκύπτουν από την ΑΒΑ μας λένε πώς να αλλάξουμε συμπεριφορές, αλλά οι αξίες και το όραμα μας για τους ανθρώπους με 'αναπηρία ', εξυπηρετούν περισσότερο στο να δούμε τι είναι απαραίτητο να αλλάξει και πώς αυτό θα πρέπει να συμβεί ( Carr, 2002).
Παράλληλα οι εξελίξεις στον προσωποκεντρικό σχεδιασμό, τον αυτοπροσδιορισμό και την συνεκπαίδευση έχουν βοηθήσει στο να διαμορφώσουμε τις αξίες και το όραμα της PBS. Mας έχουν εφοδιάσει με νέους τρόπους σκέψης για τις εκπαιδευτικές πρακτικές, τη διαχείριση της συμπεριφοράς και γενικά για τα άτομα με αναπηρίες.
Χατζάκης Ανθούλης -εργοθεραπευτής

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου